Hoe bestel ik een Leasefiets bij DeLeaseWinkel via de werkgever?
Stap 1 - Uw werkgever heeft u een akkoord gegeven om een Fiets bij DeLeaseWinkel via de werkgever te bestellen
► Is dit niet nog niet het geval: Ga naar het formulier "Aanmelden werkgever". Hier kunt u of uw werkgever zich aanmelden.
Stap 2 - Is uw werkgever akkoord dan kunt u een Leasefiets via de werkgever uitzoeken
► U kunt nu een fiets uitzoeken op onze website. Ga hiervoor naar "Fiets uitzoeken". U kunt hier zoeken op Categorie en Merk.
Stap 3- Aanvraag indienen
► Als u de gewenste fiets heeft gevonden gaat u naar het tabblad "Fiets via de werkgever". Hier vult u het formulier in en verzend de aanvraag.
Stap 4 - Goedgekeurd of afgewezen
► Bij een acceptatie ontvangt u of uw werkgever de contracten + de bijlages. De documenten dienen te worden ondertekend en te worden teruggestuurd. Dit mag digitaal (werkt sneller) maar kan ook per post:
Stap 5 - Bestelling afronden
► Na ontvangst van het getekende contract wordt de fiets definitief besteld.
Stap 6 - Uw fiets wordt afgeleverd
► Zodra uw bestelde fiets rijklaar is, wordt u geinformeerd over de levering. Bij levering tekent u het bewijs van inzet (afleverbon) en het contract gaat in.
Een Leasefiets via je werkgever, het zal je maar gebeuren!